Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για μένα...Αλήθεια από που να ξεκινήσω,τι να πω και τι να αφήσω...

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013



                                               Βουτιά στη λήθη

  Εκείνη την αδιόρατη ρυτίδα, ξέρεις δίπλα στο μάτι, κάθε φορά που πέφτει θαλασσινό νερό πολύ τη νιώθω .Τώρα προσέχω και δεν κάνω μακροβούτια για να μην έρθει σε επαφή με την αρμύρα και με πονέσει...Δεν θέλω να γίνει πληγή...Από σημάδια χόρτασα, γέμισε το κορμί μου ξέρεις...
  Κολύμπι λίγο και βγαίνω έξω. Δεν είναι που είμαι αγύμναστος. Απλά δεν έχω μάθει να κολυμπάω στα βαθιά.
  Το κομπολόι στο χέρι το κρατάω σφιχτά όταν κάθομαι στην ξαπλώστρα, αλλά δεν λέω το όνομα σου. Λέω την προσευχή μου. Καλά κατάλαβες...Αυτή που λέω όταν ανάβω κεράκι στην εκκλησία και για σένα.
  Όταν φοράω τα γυαλιά δεν είναι για να προστατευτώ από τον ήλιο...Είναι για να κλείσω τα μάτια μου και να χαθώ.
  Κάθομαι ώρες πολλές κάτω από τον ήλιο και δεν ιδρώνει το αυτί μου. Πρέπει να έγινα πολύ αναίσθητος..Ή ανθεκτικός...
  Το κοκκινωπό χρώμα που έχω δεν είναι που δεν έβαλα αντηλιακό. Όχι δεν είναι από ντροπή..Είναι που μάτωσα από τα κύματα που με διαπέρασαν σαν ηλεκτρικό ρεύμα.
  Το γαλάζιο ρολόι που φοράω δεν το συνδύασα με το μαγιό μου. Είναι με τους δείκτες ανάποδα γιατί το χρησιμοποιώ μόνο για να με ξυπνάει.
 Τέρμα τα ψέματα...Το καλοκαίρι τελειώνει.

4 σχόλια:

  1. Το Καλοκαίρι των Ανθεκτικών δεν τελειώνει γιατι η ψυχή τους εφημερεύει συνεχώς..όσο συναισθάνονται πως είναι εφήμεροι εστιάζουν στης ζωής το Φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που ήρθες AERIKO.Πολύ δε περισσότερο που επέλεξες αυτή την ανάρτηση να αφήσεις το εύστοχο σχόλιό σου...
    Να σ΄'εχει ο θεός καλά και μακάρι όλοι μας, ανθεκτικοί και μη να βρούμε το Φως το Αληθινό.
    Σέυχαριστώ πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με παραξενεύει που απ' όλο το κείμενο συγκράτησα δύο λέξεις..
    Ανθεκτικός-Λήθη.. θα 'θελα να τις είχα και τις δύο στο πετσί μου.. μα δεν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Paloma κι εγώ θα ήθελα αλλά συνήθως παρεμβάλλεται το συναίσθημα...

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την τιμή που μου κάνετε να μου πείτε την γνώμη σας.