Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για μένα...Αλήθεια από που να ξεκινήσω,τι να πω και τι να αφήσω...

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!


ΕΝΑ 16ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ!

Πρόκειται για την Ελένη Σοφού του Γεωργίου 16 ετών, η οποία νοσηλεύεται με οξεία λευχαιμία, στην Αιματολογική Κλινική του Ευαγγελισμού.Όσοι θέλουν και μπορούν καλούνται να προσφέρουν αιμοπετάλια σαν δώρο ζωής σ΄αυτό το νέο κορίτσι...

Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες:
ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΝΕΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ, ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ.ΟΠΩΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΙΜΑ.

ΑΠΛΩΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΕ ΣΑΣ .

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΓΕΙΕΙΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ, ΟΥΤΕ ΑΣΠΙΡΙΝΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΓΓΥΜΟΣΥΝΕΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΕΡΓΕΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΓΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΑΙΜΑΤΟΚΡΙΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΄Η ΕΞΩΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.

ΑΠΟΚΛΕΙΕΣΤΕ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΙΓΜΑ  Ή ΘΥΡΟΕΙΔΟΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΓΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΄ΧΕΤΕ  ΦΑΕΙ ΚΑΛΑ.

ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ…

8 σχόλια:

  1. Μπράβο φίλε μου..!Με ότι μπορούμε προσφέρουμε και μακάρι να υπάρξει ανταπόκριση γι΄ αυτόν το νέο άνθρωπο!Ο Θεός να βοηθήσει αυτό το κορίτσι που ΄χει και τα χρόνια της κόρης μου και σένα να σ΄ έχει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικόλα δε θα ξαναπούμε μπράβο κτλπ,το καθήκόν μας κάνουμε.Μακάρι να πάνε όλα καλά.
    Πίστη στον Θεό και προσευχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το δώρο...εγώ εμπίπτω σε δύο κατηγορίες άνωθεν!
    Αλλά πολύ καλές οι οδηγίες!
    Καλό ξημέρωμα!
    Ευχές για το κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα!!!Εσύ βοηθάς αλλίως και το κάνεις αποτελεσματικά.Οι οδηγίες όντως είναι χρηστικότατες.
    Ο Θεός να βάλει το χέρι του και εμείς να κάνουμε αυτό που ορίζει η συνείδησή μας.
    Όμορφο πρωινό να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα γλυκέ μου φίλε..να είσαι καλά και να έχουμε και καλά νέα απο το 16χρονο κοριτσάκι..Δίπλα του ο Θεός...συνέχισε αυτό που κάνεις γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι..ότι μπορεί ο καθένας με όποιον τρόπο μπορεί..είναι καθήκον μας εφ'όσον έχουμε ένα μικρό βήμα απο εδώ για προσφορά προς τον συνάνθρωπο!εγώ εδω είμαι.. ότι χρειαστείς στείλε mail..θα ξαναέρθω σύντομα απο εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα Kate!!Είδα που το έβαλες κι έσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο για την ανάρτηση και ευαισθησία
    Η ΛΥΣΗ - http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/09/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για την τιμή που μου κάνετε να μου πείτε την γνώμη σας.